تناسب اندام

رژیم غذایی و تمرین مناسب برای اندامی زیبا

تناسب اندام

رژیم غذایی و تمرین مناسب برای اندامی زیبا

تناسب اندام

این سایت در نظر دارد اطلاعاتی در مورد ورزش خصوصاً ورزش بدنسازی و تکنیکهای مربوط به لاغری موضعی و رژیم های استاندارد مطابق با اصول سلامتی و تناسب اندام ارائه دهد.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

 تیروئید و نقش آن در بدنسازی و میزان چربی بدنتیروئید

خوب گوش کنید چون این مطلب قصد فاش کردن ناشناخته ها ویا بهتر بگویم اسرار واقعی در ارتباط با هورمون تیروئید را دارد. تیروئید تکه ای از جدول (پازل) چربی سوزی است که نادیده گرفتن آن حتی بدنسازان حرفه ای را نیز در زمان مسابقه با مشکل مواجه می سازد. در حقیقت با عضلات صاف روی صحنه مسابقه آمدن اولین ترس هر بدنسازی است که تجربه ورود بر روی سن مسابقات را با عضلات ستبر داشته است. خطاب کردن یک بدنساز به داشتن عضلات صاف به مثابه بزرگ ترین توهین برای یک بدنساز تلقی می شود. باید از یافته های جدید در خصوص تحریک هورمون تیروئید که از آن به عنوان ۳-T نام برده می شود متشکر باشیم . با این تفاسیر هراس از صاف به نظر رسیدن عضلات محو خواهد شد. چون که ۳T پروسه چربی سوزی را به سطحی بسی فراتر از استاندارد های ترموژنیک خواهد رساند. قبل از اینکه وارد جزئیات در ارتباط با اینکه چطور فرمولاسیون شگفت انگیز ۳T بوجود آمد بشویم نیازمند فهم بیشتر در خصوص نحوه عملکرد غده تیروئید هستیم . بدین شکل خواهیم دانست که چطور هورمون تروئید در بدن کار می کند.

نحوه مصرف کراتینکراتین

نتایج مطلوب و شگرف استفاده کراتین به دو صورت مختلف مشاهده شده است. اولین روش که بارگذاری نامیده می شود، برای کسانی که قبلا از کراتین استفاده نکرده اند خوب جواب می دهد.همانطور که از نام آن پیدا است ،در این روش ماهیچه ها با کراتین بارگذاری و اشباع می شوند.در طی ۴ روز اول هفته ، هر روز۲۰ تا ۳۰ گرم استفاده می شود

در استفاده کراتین از اب میوه های غیر اسیدی یا اب استفاده کنید.اب انگور بسیار مناسب است.بعد از این دوره زمانی برای اشباع نگه داشتن ماهیچه ها باید به طور منظم هر روز 3 الی 7 گرم کراتین استفاده کنید به میزان بیشتر احتیاج نیست

روش دیگر ، دستیابی بسیار تدریجی به مکمل منوهیدرید کراتین می باشد.در این روش فرد بجز زمان تمدید شده ، اساسا بجز دوره بارگیری هر روز از پنج الی پانزده گرم مکمل باید استفاده کند. وقتی کراتین با کربوهیدراتی مثل دکستروز (گلوکز) امیخته می شود و حدود یک ساعت و نیم قبل از ورزش استفاده می شود، نتیجه خیلی بهتری می دهد.